Публікація:
Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.

Опис

Ключові слова

маркетингова рентабельність, сегментний аналіз, аналітичний маркетинг, контроль маркетингової діяльності, marketing costs, marketing income, marketing profitability, investment capital

Бібліографічний опис

Кучіна С. Е. Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко, А. О. Грипась // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 64 (1106). – С. 97-100.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced