Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв'язку за допомогою штучних нейронних мереж

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Метою дослідження є сегментація споживачів та виявлення взаємозв’язків мі економіко-демографічними характеристиками респондентів та їх поведінкою на ринку. В даній роботі виконується анкетування 230 респондентів, які є споживачами засобів мобільного зв’язку. Результати анкетування проаналізовані за допомогою штучної нейронної мережі Кохонена, що самоорганізується. Отримані результати представлені візуально за допомогою метода паралельних координат.
The primary focus of the research concentrates on consumers and the relationship between interconnection of economic and demographic activities of the respondents and their behavior in the marketplace. This questionnaire is designed for 230 respondents who are consumers of mobile communication. The results of the questionnaire have been analyzed by using the self-organizing artificial neural network of Kohonen as the instrument. The data can be seen by referring to parallel coordinates as the visual instrument.

Опис

Ключові слова

дослідження маркетингові, сегмент ринковий, інтелект штучний, анкетування, Харків, опитування

Бібліографічний опис

Дорофєєв Ю. І. Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв'язку за допомогою штучних нейронних мереж / Ю. І. Дорофєєв, К. С. Булавіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 32. – С. 27-32.