Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1460
Title: Имиджевая реклама: понятие, интерпретация, функции, правовое регулирование
Authors: Мирошников, Е.
Keywords: имидж; брэндинг; рекламодатель; товары и услуги; товарный знак; компания
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Мирошников Е. Имиджевая реклама: понятие, интерпретация, функции, правовое регулирование / Е. Мирошников // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конференції студентів і аспірантів, 2–3 квітня 2013 р.: у 2 ч. – Ч. 1. - Харків: НТУ «ХПІ», 2013. - С. 272-273.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1460
Appears in Collections:Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес. 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miroshnikov_Reklama_2013.pdf136,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.