Гендерний аспект семантико-стилістичних особливостей рекламного Інтернет-дискурсу

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

лексико-семантичні дослідження, реклама, статистична вибірка, гендерна диференціація, фемінність, акцентуація

Бібліографічний опис

Золотько Д. В. Гендерний аспект семантико-стилістичних особливостей рекламного Інтернет-дискурсу / Д. В. Золотько // Матер. 4-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф. "Інтелектуальні системи та прикладна лінгвістика", 16 квітня 2015 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 112-114.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced