Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1472
Назва: Мовленнєві помилки у зовнішній рекламі
Автори: Калініченко, А.
Ключові слова: психолінгвістика; рекламна мова; рекламний текст; калькування; культура мовлення; літературна мова
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Калініченко А. Мовленнєві помилки у зовнішній рекламі / А. Калініченко // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конференції студентів і аспірантів, 2–3 квітня 2013 р.: у 2 ч. – Ч. 2. - Харків: НТУ «ХПІ», 2013. - С. 116-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1472
Розташовується у зібраннях:Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес. 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalinichenko_Pomilki_2013.pdf205,71 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.