Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1482
Назва: Использование маркетинга региональными банками
Автори: Серова, О.
Ключові слова: финансовый рынок; конкуренция; филиалы банков; коммуникационная политика; рекламный проект
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Серова О. Использование маркетинга региональными банками / О. Серова // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конференції студентів і аспірантів, 2–3 квітня 2013 р.: у 2 ч. – Ч. 1. - Харків: НТУ «ХПІ», 2013. - С. 285-286.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1482
Розташовується у зібраннях:Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес. 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serova_Marketing_2013.pdf131,93 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.