Навчальний семінар як об'єкт педагогічного дослідження
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті здійснюється аналіз дидактичної теорії семінарського заняття. Обґрунтовується
доцільність подальшого дослідження педагогічної ефективності цієї форми навчання.
The didactic theory of student seminar is analyzed in the paper. The further research on efficiency of this pedagogic method is stipulated.
The didactic theory of student seminar is analyzed in the paper. The further research on efficiency of this pedagogic method is stipulated.
Опис
Ключові слова
педагогічна ефективність, університети, курс навчання, реформа системи освіти, викладачі, доповіді
Бібліографічний опис
Кузьменко О. В. Навчальний семінар як об'єкт педагогічного дослідження / О. В. Кузьменко, Н. Б. Решетняк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 30. – С. 15-20.