Навчальний семінар як об'єкт педагогічного дослідження

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті здійснюється аналіз дидактичної теорії семінарського заняття. Обґрунтовується доцільність подальшого дослідження педагогічної ефективності цієї форми навчання.
The didactic theory of student seminar is analyzed in the paper. The further research on efficiency of this pedagogic method is stipulated.

Опис

Ключові слова

педагогічна ефективність, університети, курс навчання, реформа системи освіти, викладачі, доповіді

Бібліографічний опис

Кузьменко О. В. Навчальний семінар як об'єкт педагогічного дослідження / О. В. Кузьменко, Н. Б. Решетняк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 30. – С. 15-20.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced