Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.
Car electronics continues to evolve under the influence of high–level global computer technology. The use of electronics enhances precision dispensing fuel compared to a carburetor mixing principle, increasing reliability of motor control, simplifying maintenance and unloading the driver receives the necessary information for efficient driving.

Опис

Ключові слова

схема управління форсунками, методика експерименту, параметри роботи двигуна, порівняльна характеристика, diagram control nozzles, experiment method

Бібліографічний опис

Підгорний М. B. Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками / М. B. Підгорний, Є. О. Роздобудько, С. О. Кузьменко // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 9 (1118). – С. 145-151.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced