Вісник № 08

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15007

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка перспективності застосування альтернативних палив в технологічних транспортних засобах
    (НТУ "ХПІ", 2015) Захарчук, В. І.
    Наведено результати розрахункових досліджень перспективності застосування альтернативних моторних палив в засобах технологічного транспорту методом комплексної оцінки енергетичних властивостей, екологічної безпеки та економічної ефективності експлуатації транспортного засобу.Запропонована методика дозволяє оцінити показники транспортного засобу при його роботі на різних паливах за одним комплексним показником (загальним критерієм), що значно спрощує вибір палива.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка устойчивости шарнирно-сочлененного колесного трактора и тракторного поезда в различных дорожных условиях
    (НТУ "ХПИ", 2015) Забелышинский, З. Э.; Подригало, М. А.; Дубинин, Е. А.
    Получены аналитические выражения для коэффициента устойчивости шарнирно-сочлененного колесного трактора и тракторного поезда при повороте, которые позволяют оценить устойчивость против заноса при различном распределении крутящих моментов между мостами. Проведено математическое моделирование устойчивости против заноса шарнирно-сочлененного трактора с номинальным тяговым усилием 35 кН и тракторного поезда на его базе в различных дорожных условиях. Полученные результаты могут быть использованы при проектировании новых и модернизации находящихся в эксплуатации колесных машин.
  • Ескіз
    Документ
    Возбуждаемые усилия в инструменте с прямым пропусканием тока для рихтовки кузовных панелей автомобилей
    (НТУ "ХПИ", 2015) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Аргун, Щасяна Валиковна
    Работа посвящена численным оценкам влияния ширины распределения токов в электродинамических инструментах, которые предназначены для рихтовки металлических обшивок автомобильных кузовов. Полученные оценки позволяют связать геометрию конструктивных составляющих инструмента с глубиной устраняемой вмятины в смысле эффективности силового воздействия. Данные оценки определяют рекомендации по выбору основных параметров электродинамического инструмента рихтовки для устранения вмятин соответствующего размера с кузовной панели автомобиля.
  • Ескіз
    Документ
    Интеграция процедуры нормирования и учета горюче-смазочных материалов в систему виртуального предприятия автомобильного транспорта
    (НТУ "ХПИ", 2015) Волков, Владимир Петрович; Кривошапов, С. И.
    В статье предложена система программных и аппаратных средств по определению расчетных и фактических значений расхода топлива транспортных машин. Рассмотрены принципы построения автоматической системы управления на предприятиях автомобильного транспорта. Проанализированы способы и технические средства измерения расхода топлива в условиях движении автомобиля. Приведены принципы построения разработанной программы по нормированию и учету горюче-смазочных материалов. Дано описание структуры программы и базы данных. Указаны пути интеграции разработанного программного обеспечения в единую информационную среду виртуального предприятия.
  • Ескіз
    Документ
    Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шелудченко, В. В.
    В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення стабільності екологічних характеристик автомобіля, обладнаного каталітичним нейтралізатором, в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шапко, С. В.
    Розроблений метод розрахунку екологічних показників автомобіля враховує потрібні очисні властивості каталітичного нейтралізатора у разі потреби його встановлення з урахуванням вимог стандартів, на виконання яких орієнтований автомобіль. Запропонований перелік показників, за якими оцінюються зміни очисних властивостей нейтралізатора під час експлуатації автомобіля. Проведені експериментальні дослідження підтверджують запропоновані та запатентовані конструктивні рішення щодо забезпечення стабільності екологічних характеристик автомобіля з каталітичним нейтралізатором.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження зміни якості моторних мастил при їх експлуатації в автобусах малої і середньої місткості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сасов, О. О.; Коровкін, А. А.
    Проведені теоретичні та експериментальні дослідження зміни якості моторних мастил при їх експлуатації в автобусах малої і середньої місткості які дозволяють прогнозувати термін експлуатації моторних мастил за його фактичним станом для підвищення ефективності експлуатації рухомого складу шляхом оптимізації строку заміни та раціонального використовування паливно-мастильних матеріалів. Зроблено висновки про те що строки заміни моторних мастил за пробігом або напрацюванням які рекомендує завод виробник не завжди достатньо обґрунтовані. Основні фізико-хімічні показники якості мастила не завжди досягають граничних значень до часу його зміни.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив коефіцієнта опору руху транспортного засобу на особливу зону роботи двохпоточних гідрооб'ємно-механічних трансмісій типу з диференціалом на виході
    (НТУ "ХПІ", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Мітцель, Микола Олександрович; Яловол, І. В.
    Втановлені та експериментально підтверджені причини входу та виходу в особливу зону роботи гідрооб'ємної передачі в складі двохпоточної гідрооб'ємно-механічної трансмісії (ГОМТ) типу з диференціалом на виході. Визначено зв'язок між тиском навантаження (коефіцієнтом опору руху транспортного засобу) та шириною особливої зони для ГОМТ з диференціалом на виході. Наведено теоретичні та експериментальні дані для п'яти навантажень.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ возможности применения ГОМТ в многоколесных транспортных средствах
    (НТУ "ХПИ", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Деркач, Олег Игоревич; Шуба, Сергей Александрович; Мормило, Я. М.; Поторока, А. В.; Бутылин, А. А.; Журавлев, С. В.
    В статье представлены материалы, указывающие на преимущества применения ГОМТ в многоколесных транспортных средствах на примере его применения в составе БТР-4. Применение бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии является альтернативой, которая сможет объединить достоинства передовых технических решений при приемлемых значениях КПД. Предлагаемая бесступенчатая трансмиссия построена по принципу суммирования механического и гидравлического потоков мощности дифференциалом на выходе и реализует три диапазона, включаемые последовательно, с помощью фрикционных муфт коробки с полной синхронизацией управляющих элементов при управлении насосом.
  • Ескіз
    Документ
    Идентификация сельскохозяйственных тракторных шин
    (НТУ "ХПИ", 2015) Ребров, Алексей Юрьевич
    Предложена методика идентификации тракторных шин с использованием математической модели, построенной на универсальной характеристике шин. Методика позволяет идентифицировать шины по ряду показателей, в том числе и норме слойности, а также использовать математическую модель для решения задач теории трактора в статической и динамической постановках. Для идентификации используются данные контурной площади пятна контакта пневматической тракторной шины с жестким основанием.