Експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування гібридного автомобіля

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проведено огляд попередніх досліджень систем рекуперативного гальмування. Відмічено особливості робіт науковців, які проводили дослідження систем електродинамічного гальмування. Проведено експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування з рекуперацією енер гії гібридного автомобіля особливо малого класу. Запропоновано математичну модель, яка описує процес гальмування. Здійснено розрахунок коефіцієнтів регресії та перевірено адекватність математичної моделі. Встановлено, що застосування регульованого електродинамічного гальмування з рекуперацією енергії дозволить здійснювати його з максимальною ефективністю та акумулюванням електричної енергії.
In our opinion, the using of electric and hybrid vehicles has a very positive influence on environmental ecology and allows to reduce considerably the fuel expenses for people. In the given article the actual problems of vehicles exploitation particularities are investigated. The review of the previous researches of regenerative braking systems was made. The particularities of the investigations of scientists who conducted the researches of electrodynamic braking systems, were noticed. It was suggested a mathematical model that describes the braking process with energy recuperation.

Опис

Ключові слова

математична модель, рекуперація, транспортний засіб, mathematical model, experiment, recuperation, braking, vehicle

Бібліографічний опис

Дембіцький В. М. Експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування гібридного автомобіля / В. М. Дембіцький // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 38-43.

Зібрання