Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15061
Title: Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках
Authors: Чайкова, Олена Ігорівна
Keywords: диверсифікація; діяльність зовнішньоекономічна; розвиток стратегічний; канал торговельний; мережа товаророзподільна
Issue Date: 2011
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Чайкова О. І. Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках / О. І. Чайкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 132-138.
Abstract: В статті запропоновано методологія формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15061
Appears in Collections:Вісник № 38
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2011_38_Chaikova_Formuvannia.pdf238,62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.