Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках
Вантажиться...
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті запропоновано методологія формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
Опис
Ключові слова
диверсифікація, діяльність зовнішньоекономічна, розвиток стратегічний, канал торговельний, мережа товаророзподільна
Бібліографічний опис
Чайкова О. І. Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках / О. І. Чайкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 132-138.