Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті запропоновано методологія формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
In the article methodology of forming of the system of leading to of products of industrial enterprises is offered to the consumers on foreign markets.
Опис
Ключові слова
диверсифікація, діяльність зовнішньоекономічна, розвиток стратегічний, канал торговельний, мережа товаророзподільна
Бібліографічний опис
Чайкова О. І. Формування системи доведення продукції промислових підприємств до споживачів на зовнішніх ринках / О. І. Чайкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 132-138.