Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В умовах сучасної конкуренції основною метою роздрібних мереж є пошук трендів та технологій, які дозволили б їм залучити нових споживачів та забезпечити стабільність продажу. Дивлячись на це, виробники спрямовують зусилля на розробку антикризових рішень, які дозволили б їм забезпечити відповідний ефект.
In the current competition, the main goal of retailers is finding the trends and technologies that enable them to attract new customers and ensure stable sales. Despite this, manufacturers direct their efforts to develop anti-crisis solutions that enable them to provide an appropriate effect.

Опис

Ключові слова

тренд, рішення антикризові, In-Store Pickup, Drive-In, купівля, диференціація, маркетинг мобільний, комерція мобільна, торгівля роздрібна

Бібліографічний опис

Геворкян А. Ю. Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах / А. Ю. Геворкян, В. В. Головко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 39. – С. 21-26.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced