Ідеї педагогіки добра у творчій спадщині Івана Зязюна (1938–2014 рр.)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто філософські і науково-педагогічні підходи до позначення феномена педагогіки добра в спадщині видатного українського вченого, філософа і гуманіста Івана Андрійовича Зязюна (1938-2014 рр.). Розкрито сутність педагогіки добра як категорії педагогіки та обґрунтовано необхідність її введення в педагогічний тезаурус.
The philosophical and pedagogical approaches to the designation of the phenomenon of pedagogy of kindness in the legacy of the outstanding Ukrainian scientist, philosopher and humanist Ivan Andreevich Zyazyun (1938–2014). The essence of good pedagogy as a category of pedagogy and the necessity of its introduction in pedagogical thesaurus.

Опис

Ключові слова

педагогіка особистості, людина, педагогічна майстерність, особистість учня, goodness, creativity, pedagogy of kindness

Бібліографічний опис

Лавріненко О. А. Ідеї педагогіки добра у творчій спадщині Івана Зязюна (1938–2014 рр.) / О. А. Лавріненко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 15-21.