Педагогіка добра академіка Івана Зязюна у професійному розвитку вчителя

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Автор статті розкриває основні аспекти забезпечення ефективного професійного розвитку вчителя через призму вивчення концептуальних положень педагогіки добра академіка Івана Зязюна. Власне категорії педагогіки добра, етики та естетики педагогічної майстерності, краси педагогічної дії були покладені Іваном Зязюном в основу обґрунтування аксіологічних, етичних, естетичних, культурологічних та психопедагогічних засад розвитку, саморозвитку, неперервного професійного зростання, самовдосконалення й самореалізації особистості вчителя.
The author reveals the basic aspects of effective professional development provision of teacher in the light of of the conceptual positions of pedagogy of goodness of academician Ivan Zyazyun. Actually categories of pedagogy of goodness, ethics and esthetics of teaching excellence, beauty of pedagogical action were entrusted to Ivan Zyazyun in the basis of grounding of axiological, ethical, aesthetic, cultural and psychological-pedagogical foundations for the development, self-development, continuous professional development, self-improvement and self-identity of the teacher.

Опис

Ключові слова

діяльнісний підхід, саморозвиток, самоідентичність, activity approach, teacher, pedagogy of goodness, professional development, self-development

Бібліографічний опис

Постригач Н. О. Педагогіка добра академіка Івана Зязюна у професійному розвитку вчителя / Н. О. Постригач // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 36-45.