Аналіз тенденцій розвитку корпоративного підприємства
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянута задача управління розвитком підприємства, для чого було побудовано мультиплікативну модель декомпозиції динамічного ряду обраного показника.
In this article I consider the problem of development management company, which was built multiplicative decomposition model of dynamic range chosen indicators.
In this article I consider the problem of development management company, which was built multiplicative decomposition model of dynamic range chosen indicators.
Опис
Ключові слова
менеджмент, тренд, прибуток, реалізація продукції, сезонність, прогнозування
Бібліографічний опис
Фадеев А. В. Аналіз тенденцій розвитку корпоративного підприємства / А. В. Фадеев // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технології в машинобудуванні. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 40. – С. 180-190.