Дефіцитарна суб'єктність студентів як проблема сучасної вищої освіти (за роботою І. А. Зязюна "свобода діяльності суб'єктів учіння у цілепокладанні громадянської активності")
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянутий у роботі феномен дефіциту суб'єктної інтеграції характеризує нездатність особистості студента з дефектом соціалізації до соціально автономного функціонування в якості суб'єкта освітнього процесу вищої школи. Дослідження цього феномену не тільки дає ключ до розуміння чинників, що знижують потребу самоактуалізації особистості студента через самостійну роботу, але і робить необхідним визначення базового потенціалу особистості для самоствердження як суб'єкта освітнього процесу вищої школи.
The phenomenon of deficit of subjective integration, considered in the article, characterized by the inability of the student's personality to social functioning as an autonomous entity of the educational process of higher education. The study of this phenomenon not only provides the key to understanding the factors that reduce the need for self-actualization through independent student work, but also makes it necessary to determine the baseline potential of the individual to assert itself as the subject of the educational process of higher education.
The phenomenon of deficit of subjective integration, considered in the article, characterized by the inability of the student's personality to social functioning as an autonomous entity of the educational process of higher education. The study of this phenomenon not only provides the key to understanding the factors that reduce the need for self-actualization through independent student work, but also makes it necessary to determine the baseline potential of the individual to assert itself as the subject of the educational process of higher education.
Опис
Ключові слова
виктимологічний підхід, деформація особистості, освітній процес, інтегрованість особистості студента, victimological approach, educational process, deformation of the personality
Бібліографічний опис
Євдокімова О. О. Дефіцитарна суб'єктність студентів як проблема сучасної вищої освіти (за роботою І. А. Зязюна "свобода діяльності суб'єктів учіння у цілепокладанні громадянської активності") / О. О. Євдокімова, І. В. Ламаш // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 152-160.