Технологія модульного навчання як репрезентатор гуманізації навчально-виховного процесу
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті аналізуються основні тенденції розвитку вітчизняної освіти. Обґрунтовується необхідність переходу освіти на технологічний рівень, що відповідає завданням гуманізації навчально-виховного процесу. Засобом такої гуманізації автор вважає технологію модульного навчання, яка орієнтована на особистість, означає максимальну індивідуалізацію і диференціацію навчального процесу.
The author analyses the main trends of the development of our system of education. Great attention is paid to the transition of education to the technological level according to the tasks of present-day life. The technology of modular teaching is considered to be perspective for humanisation of teaching and educative procedure that is oriented into personality and means maximum individuality, differentiation of educational process.
The author analyses the main trends of the development of our system of education. Great attention is paid to the transition of education to the technological level according to the tasks of present-day life. The technology of modular teaching is considered to be perspective for humanisation of teaching and educative procedure that is oriented into personality and means maximum individuality, differentiation of educational process.
Опис
Ключові слова
інноваційні технології навчання, активізація учіння, оптимізація навчального процесу, ідея гуманізації, індивідуалізація, диференціація навчального процесу, мотивація, самореалізація, педагогічний процес, innovative teaching technologies, modular teaching technology, teaching process optimisation, idea of humanisation, motivation, pedagogical process
Бібліографічний опис
Корнієнко Л. М. Технологія модульного навчання як репрезентатор гуманізації навчально-виховного процесу / Л. М. Корнієнко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 293-300.