Технологія модульного навчання як репрезентатор гуманізації навчально-виховного процесу

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті аналізуються основні тенденції розвитку вітчизняної освіти. Обґрунтовується необхідність переходу освіти на технологічний рівень, що відповідає завданням гуманізації навчально-виховного процесу. Засобом такої гуманізації автор вважає технологію модульного навчання, яка орієнтована на особистість, означає максимальну індивідуалізацію і диференціацію навчального процесу.
The author analyses the main trends of the development of our system of education. Great attention is paid to the transition of education to the technological level according to the tasks of present-day life. The technology of modular teaching is considered to be perspective for humanisation of teaching and educative procedure that is oriented into personality and means maximum individuality, differentiation of educational process.

Опис

Ключові слова

інноваційні технології навчання, активізація учіння, оптимізація навчального процесу, ідея гуманізації, індивідуалізація, диференціація навчального процесу, мотивація, самореалізація, педагогічний процес, innovative teaching technologies, modular teaching technology, teaching process optimisation, idea of humanisation, motivation, pedagogical process

Бібліографічний опис

Корнієнко Л. М. Технологія модульного навчання як репрезентатор гуманізації навчально-виховного процесу / Л. М. Корнієнко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 293-300.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced