Інтерактивні методики навчання у ВНЗ

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається сутність, використання та методики здійснення інтерактивного навчання студентів у ВНЗ, упровадження інтерактивної стратегії та її впливу на студентів, зміну ролі і функції викладача, а також відповідні переваги та недоліки використання в навчальному процесі.
The article deals with the essence, use and implementation of interactive learning methods of students in higher education, the introduction of an interactive strategy and its impact on students, changing roles and functions of the teacher, as well as the respective advantages and disadvantages of the use in the educational process.

Опис

Ключові слова

активне навчання, діалогове навчання, інтерактивні методики, якість освіти, active learning, learning dialog, interactive techniques, quality education

Бібліографічний опис

Козяр М. М. Інтерактивні методики навчання у ВНЗ / М. М. Козяр // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 284-292

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced