Створення електронних підручників як відповідь вищої школи на виклики інноваційного етапу розвитку освіти

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуті проблеми створення електронних підручників для вищої та середньої загальноосвітньої школи. Намічені підходи до створення таких підручників, що дозволяють визначити рівень знань студента або учня, синтезувати план навчання, реалізовувати цей план у навчальному процесі. Визначені також можливості тестування знань учнів і студентів для контролю та самоконтролю. Конкретизований зміст розділів електронного підручника, в якому виокремленні дидактичні складові.
The article deals with the problem of creating e-books for higher and secondary schools. Intended approaches to the development of textbooks to determine the level of knowledge of the student or student to synthesize training plan, implement the plan in the learning process. Defined as the possibility of testing pupils and students to control and self-control. Specified content sections of the electronic textbook in which the isolation didactic components.

Опис

Ключові слова

особливості відбору знань, програмне забезпечення, дидактичні складові підручника, ІКТ, software

Бібліографічний опис

Гуревич Р. С. Створення електронних підручників як відповідь вищої школи на виклики інноваційного етапу розвитку освіти / Р. С. Гуревич // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 225-234.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced