Психолого-педагогічний супровід міжкультурної адаптації студентів-іноземців у країні навчання
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті представлені результати теортичного дослідження, спрямованого на побудову програми психолого-педагогічного супроводу
процесу міжкультурної адаптації іноземних студентів у країні навчання. Обґрунтовано, що супровід має містити у собі моніторинг успішності адаптації та її особистісних ресурсів, а також систему психолого-
педагогічних інтервенцій. Описано методики психологічного моніторингу, форми та методи реалізації інтервенцій.
The article deals with results of the theoretical research sent to the construction of the program of pedagogical and psychological accompaniment of process of cross-cultural adaptation of foreign students in the country of educating. It is reasonable, that accompaniment must consist of monitoring of success of adaptation and its personality resources, and system of psychological and pedagogical interventions. Methodologies of the psychological monitoring, forms and methods of realization of interventions are described.
The article deals with results of the theoretical research sent to the construction of the program of pedagogical and psychological accompaniment of process of cross-cultural adaptation of foreign students in the country of educating. It is reasonable, that accompaniment must consist of monitoring of success of adaptation and its personality resources, and system of psychological and pedagogical interventions. Methodologies of the psychological monitoring, forms and methods of realization of interventions are described.
Опис
Ключові слова
психологічний моніторинг, професійна освіта, картина світу, особистісні ресурси, cross-cultural adaptation, tudents-foreigners, psychological monitoring, psychological accompaniment, world picture, personality resources
Бібліографічний опис
Борисова А. О. Психолого-педагогічний супровід міжкультурної адаптації студентів-іноземців у країні навчання / А. О. Борисова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 77-84.