Інноваційний контекст комунікативної освіти студентів вузів

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається сутність комунікаційної освіти, її структура та модель педагогічного управління комунікативною освітою студентів вузів. Автор описує змістовний блок моделі педагогічного управління комунікативною освітою студентів вузів, який включає в себе міжкультурну, мовну, міжособистісно-комунікаційну та дискурсивну складові.
The article considers the essence and structure of students’ communicative education and the model of its pedagogical management. The author present in detail the content component of the model of pedagogical management of students’ communicative education which includes intercultural, linguistic, inter-personal-communicative and discourse constituents.

Опис

Ключові слова

педагогічне управління, міжкультурна складова, дискурсивна складова, структурні елементи, communicative education, pedagogical management, discourse constituents

Бібліографічний опис

Поцулко О. А. Інноваційний контекст комунікативної освіти студентів вузів / О. А. Поцулко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 365-373.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced