Інноваційний контекст комунікативної освіти студентів вузів
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається сутність комунікаційної освіти, її структура та модель педагогічного управління комунікативною освітою студентів вузів. Автор описує змістовний блок моделі педагогічного управління комунікативною освітою студентів вузів, який включає в себе міжкультурну, мовну, міжособистісно-комунікаційну та дискурсивну складові.
The article considers the essence and structure of students’ communicative education and the model of its pedagogical management. The author present in detail the content component of the model of pedagogical management of students’ communicative education which includes intercultural, linguistic, inter-personal-communicative and discourse constituents.
The article considers the essence and structure of students’ communicative education and the model of its pedagogical management. The author present in detail the content component of the model of pedagogical management of students’ communicative education which includes intercultural, linguistic, inter-personal-communicative and discourse constituents.
Опис
Ключові слова
педагогічне управління, міжкультурна складова, дискурсивна складова, структурні елементи, communicative education, pedagogical management, discourse constituents
Бібліографічний опис
Поцулко О. А. Інноваційний контекст комунікативної освіти студентів вузів / О. А. Поцулко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 365-373.