Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглянуто проблему формування у студентів математичних понять та процесу їх засвоєння. Досліджується зв’язок між засвоєнням математичних понять та активною навчально-пізнавальною діяльністю студентів; розглядається розвиток у студентів математичного мислення, застосування студентом математичної мови, творчого підходу до процесу пізнання, потягу до постійної самоосвіти.
In the article the problem of the formation of students mathematical concepts and process of assimilation. We study the relationship between mastery of mathematical concepts and active teaching and learning activities of students; considered in the development of students' mathematical thinking, student use mathematical language, creative approach to knowledge, desire for constant selfeducation.

Опис

Ключові слова

математичне мислення, математична самоосвіта, навчально-пізнавальна діяльність, інтелектуальні здібності, mathematical concepts, mathematical thinking, mathematical self-education, educational-cognitive activity

Бібліографічний опис

Іванова Ю. І. Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Ю. І. Іванова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 208-216.