Contemporary concept of multicultural education

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Article is devoted to philosophycal interpritation and critical rethinking of multicultural education consept. In the article are observed cultural, political, ideological aspects of multicultural education in Western and in Eastern countries considering diametrically opposite points of view represented by followers of eurocentrism and orientalism in their eternal antagonistic dispute.
Стаття присвячена філософській інтерпритації та критичному переосмисленню концепції мультикультурної освіти. У статті розглянуті культурні, політичні, ідеологічні аспекти мультикультурної освіти у західних та східних країнах з урахуванням діаметрально протилежних поглядів послідовників євроцентризму та орієнталізму, представлених у їх нескінченному антагоністичному диспуті.

Опис

Ключові слова

multicultural education, orientalism, national paradigm, higher education, cross-cultural education, cultural broker, орієнталізм, національна парадигма, кросс-культурна освіта, культурний брокер

Бібліографічний опис

Jarraf M. Contemporary concept of multicultural education / M. Jarraf, L. Garnyk // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 84-91.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced