Роль циклу психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутнього інженера

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ ХПІ"

Анотація

Розкрито зміст психолого-педагогічної підготовки у вищому технічному навчальному закладі, з’ясовано роль психолого-педагогічних дисциплін для майбутнього фахівця інженерно-технічного профілю, його професійної й соціокультурної діяльності. Проаналізовано та показано сучасний стан психолого-педагогічної підготовки у ВТНЗ на прикладі НТУ «ХПІ».
Exposed maintenance of psikhologo of pedagogical preparation in higher technical educational establishment, the role of psikhologo of pedagogical disciplines is certain for the future specialist of inzhenernotekhnicheskogo type, his professional and sociokul'turnoy activity. Analysed and rotined the modern state of psikhologo of pedagogical preparation in VTUZ on the example of NTU «KHPI».

Опис

Ключові слова

інженерно-технічний профіль, соціокультурна компетентність, психолого-педагогічна підготовка, саморозвиток, самовдосконалення, specialist engineering profile, sociocultural competence, discipline of psycho-pedagogical cycle, self

Бібліографічний опис

Квасник О. В. Роль циклу психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутнього інженера / О. В. Квасник // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 114-123.