Професійна етика як складова професійної культури майбутніх педагогів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування професійної етики у майбутніх педагогів. Розглянуто сутність понять «педагогічна деонтологія», «професійна етика» та «професійна культура» педагога. Зроблено висновок про те, що принципи, норми, правила педагогічної деонтології та педагогічної етики є основними принципами, нормами, правилами педагогічної культури.
The relevance of the problem of formation of future teachers’ professional ethics is proved in the article. The concepts «pedagogical deontology», «professional ethics» and «professional culture» of teacher are considered in the article. It is concluded that the principles, norms, rules of pedagogical deontology and pedagogical ethics are the main principles, norms, rules of pedagogical culture.

Опис

Ключові слова

педагогічна деонтологія, професійна етика педагога, професійна культура педагога, особистість професіонала, pedagogical deontology, professional ethics of teacher, professional culture of teacher

Бібліографічний опис

Макаренко О. А. Професійна етика як складова професійної культури майбутніх педагогів / О. А. Макаренко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 33-40.