Професійна етика як складова професійної культури майбутніх педагогів

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування професійної етики у майбутніх педагогів. Розглянуто сутність понять «педагогічна деонтологія», «професійна етика» та «професійна культура» педагога. Зроблено висновок про те, що принципи, норми, правила педагогічної деонтології та педагогічної етики є основними принципами, нормами, правилами педагогічної культури.
The relevance of the problem of formation of future teachers’ professional ethics is proved in the article. The concepts «pedagogical deontology», «professional ethics» and «professional culture» of teacher are considered in the article. It is concluded that the principles, norms, rules of pedagogical deontology and pedagogical ethics are the main principles, norms, rules of pedagogical culture.

Опис

Ключові слова

педагогічна деонтологія, професійна етика педагога, професійна культура педагога, особистість професіонала, pedagogical deontology, professional ethics of teacher, professional culture of teacher

Бібліографічний опис

Макаренко О. А. Професійна етика як складова професійної культури майбутніх педагогів / О. А. Макаренко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 33-40.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced