Філософсько-антропологічні засади педагогічної діяльності
Вантажиться...
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається питання основних напрямків переорієнтації педагогічної діяльності в контексті філософської антропології. Подано історичний генезис цього переходу. Зазначається, що доцільним є розгляд педагогічної діяльності як своєрідної культурної антропології, де головними постають соціально-гуманітарні технології.
The article discusses the main directions of the reorientation of educational activities in the context of philosophical anthropology. Posted historical genesis of this transition. It says that it is feasible to review educational activities as a kind of cultural anthropology, where the main challengessocial and humanitarian technologies.
The article discusses the main directions of the reorientation of educational activities in the context of philosophical anthropology. Posted historical genesis of this transition. It says that it is feasible to review educational activities as a kind of cultural anthropology, where the main challengessocial and humanitarian technologies.
Опис
Ключові слова
переорієнтація педагогічної діяльності, філософська антропологія, соціально-гуманітарні технології, pedagogical activity, philosophical anthropology, social and humanitarian technologies
Бібліографічний опис
Мошинська О. Ю. Філософсько-антропологічні засади педагогічної діяльності / О. Ю. Мошинська, С. Г. Пилипенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 246-253.