Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15431
Title: Создание бренда ученого
Authors: Главчева, Юлия Николаевна
Keywords: бренд; идентификация ученого; лицензированные сервисы; Microsoft–Office365; составляющие бренда; персональная учебная сеть; авторские профили; EndNote; авторские идентификаторы; заполнение профиля; ResearcherID; ORCID; Академия Google; экспорт записей; eLibrary; Repositories; Altmetric; Content сurator; куратор контента; дистанционные курсы; индекс цитирования; импакт-факторы; индекс SJR; Eigenfactor; Google Scholar; открытый доступ
Issue Date: 2015
Publisher: НТУ "ХПИ"
ORCID: orcid.org/0000-0001-7991-5411
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15431
Appears in Collections:Публікації співробітників (НТБ НТУ "ХПІ")

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glavcheva_brand_scholar.pdf6,44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.