Роль інтонаційної виразності у професійному мовленні викладача
Дата
2015
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається проблема професійного педагогічного мовлення, розвиток інтонаційної виразності мовлення як значущої складової професійної компетентності викладача вищої школи. Розкритоструктуру інтонації, елементами якої є мелодика мовлення, фразовий та логічний наголоси, темп та інтенсивність мовлення.
The problem of professional pedaggical speech, the development ofspeech intonation expression as a significant part of professional competence of high school teacher are analyzed. Structure tone, featuring an melody ofspeech, phrase and logical accents, tempo and intensity of speech is exposed.
The problem of professional pedaggical speech, the development ofspeech intonation expression as a significant part of professional competence of high school teacher are analyzed. Structure tone, featuring an melody ofspeech, phrase and logical accents, tempo and intensity of speech is exposed.
Опис
Ключові слова
педагогічне мовлення, структура інтонації, наголоси, темп мовлення, інтенсивність мовлення, teacher speech, tone, emphasis, pace, pause
Бібліографічний опис
Ріпко І. В. Роль інтонаційної виразності у професійному мовленні викладача / І. В. Ріпко, Н. В. Середа // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 70-82.