Роль інтонаційної виразності у професійному мовленні викладача

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається проблема професійного педагогічного мовлення, розвиток інтонаційної виразності мовлення як значущої складової професійної компетентності викладача вищої школи. Розкритоструктуру інтонації, елементами якої є мелодика мовлення, фразовий та логічний наголоси, темп та інтенсивність мовлення.
The problem of professional pedaggical speech, the development ofspeech intonation expression as a significant part of professional competence of high school teacher are analyzed. Structure tone, featuring an melody ofspeech, phrase and logical accents, tempo and intensity of speech is exposed.

Опис

Ключові слова

педагогічне мовлення, структура інтонації, наголоси, темп мовлення, інтенсивність мовлення, teacher speech, tone, emphasis, pace, pause

Бібліографічний опис

Ріпко І. В. Роль інтонаційної виразності у професійному мовленні викладача / І. В. Ріпко, Н. В. Середа // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 70-82.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced