Особистісне зростання як акмекритерій людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті актуалізована проблема взаємодії людини і педагогічної професії з точки зору їх взаємовпливів і подальших змін. Тлумачення змінності як людського феномену є підґрунтям, що припускає розгляд особистісного зростання як акмекритерію людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога. Наукова рефлексія психолого-педагогічної літератури дозволила виокремити ідеї особистісного зростання і його проблематику: уявлення про розвиток як “саморух”; зону найближчого розвитку як простір особистісного просування і соціальної ситуації розвитку як джерела особистісного зростання; становлення суб’єкта життєдіяльності, його життєтворчої активності.
The article is updated the problem human effects and teaching professions in their interaction skills and subsequent changes Interpretation of changes as a human phenomenon is the basis that involves consideration ofpersonal growth as akme criterion the humanity learning environment of the future teacher. Scientific reflection of psychological-pedagogical literature allowed to separate the idea of personal growth and its problematics: the idea of development as "samoruh"; zone of the nearest development as a space of personal advancement and social situations of development as a source of personal growth; the formation of the subject's life, his evolutionary activity.

Опис

Ключові слова

науково-педагогічний працівник, зміна досвіду, реінтеграція, професіоналізація-трансфесіоналізація, personal growth, change experiences, reintegration, akmecriterion, professionalisation- transfessionaliisation, humanitarian learning environment

Бібліографічний опис

Сегеда Н. А. Особистісне зростання як акмекритерій людиномірності освітнього середовища майбутнього педагога / Н. А. Сегеда // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 82-89.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в