Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розкрито поняття "професійної компетентності майбутнього вчителя", «проектна діяльність майбутнього вчителя». Вказано основні вимоги до використання методу проектів, параметри оцінки зовнішнього оцінювання проекту. У процесі вивчення курсу "Основи мультимедіа" розглянуто особливості використання методу проектів як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів.
Annotation: The article reveals the concepts of “professional competenceof a future teacher” and “project activity of a future teacher”. The main requirements for the use of the project-based learning and the valuation parameters of external project evaluation are pointed out. The peculiarities of the use of project-based learning as a means of professional competence formation of future teachers in the process of studying the course “Fundamentals of multimedia” are examined.

Опис

Ключові слова

метод проектів, зовнішнє оцінювання проекту, навчально-пізнавальна діяльність, основи мультимедіа, future teachers, professional competence, project activity, project-based learning

Бібліографічний опис

Шроль Т. С. Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів / Т. С. Шроль // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 317-326.