Pedagogy of success

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

NTU "KhPI" Pidruchnyk

Анотація

The content and main directions of pedagogy of success study are considered. Authors show the necessity of professional self-conscience formation, which includes formation of self-know-ledge, positive self-image, awareness of self-concept and their role during the self-development process. Effectiveness of pedagogical conditions, which are required for the students focus on successful professional activity formation, is justified and experimentally verified. Various techniques that can be used for self-development and self-perfection are provided. Book is intended for graduate and postgraduate students, teachers of all specialties.
Розглянуто зміст педагогіки успіху та основні напрямки її вивчення. Показано необхідність формування професійної самосвідомості: самопізнання, позитивної самооцінки, усвідомлення Я-концепції та їх роль у процесі саморозвитку. Обґрунтовано, експериментально перевірено ефективність педагогічних умов, необхідних для формування спрямованості студентів на успішну професійну діяльність. Наведено різні методики, які можуть бути використані для саморозвитку і самовдосконалення особистості. Призначено для студентів, магістрів, аспірантів і викладачів усіх спеціальностей.

Опис

Бібліографічний опис

Romanovskyi O. G. Pedagogy of success = Педагогіка успіху : textbook / O. G. Romanovskyi, V. Ye. Mykhailychenko, L. M. Gren. – Kharkiv : NTU "KhPI" Pidruchnyk, 2014. – 268 p.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в