Pedagogy of success
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
NTU "KhPI" Pidruchnyk
Анотація
The content and main directions of pedagogy of success study are considered. Authors show the necessity of professional self-conscience formation, which includes formation of self-know-ledge, positive self-image, awareness of self-concept and their role during the self-development process. Effectiveness of pedagogical conditions, which are required for the students focus on successful professional activity formation, is justified and experimentally verified. Various techniques that can be used for self-development and self-perfection are provided. Book is intended for graduate and postgraduate students, teachers of all specialties.
Розглянуто зміст педагогіки успіху та основні напрямки її вивчення. Показано необхідність формування професійної самосвідомості: самопізнання, позитивної самооцінки, усвідомлення Я-концепції та їх роль у процесі саморозвитку. Обґрунтовано, експериментально перевірено ефективність педагогічних умов, необхідних для формування спрямованості студентів на успішну професійну діяльність. Наведено різні методики, які можуть бути використані для саморозвитку і самовдосконалення особистості. Призначено для студентів, магістрів, аспірантів і викладачів усіх спеціальностей.
Розглянуто зміст педагогіки успіху та основні напрямки її вивчення. Показано необхідність формування професійної самосвідомості: самопізнання, позитивної самооцінки, усвідомлення Я-концепції та їх роль у процесі саморозвитку. Обґрунтовано, експериментально перевірено ефективність педагогічних умов, необхідних для формування спрямованості студентів на успішну професійну діяльність. Наведено різні методики, які можуть бути використані для саморозвитку і самовдосконалення особистості. Призначено для студентів, магістрів, аспірантів і викладачів усіх спеціальностей.
Опис
Ключові слова
pedagogy, success, professional education, self-evaluation, personality success formation, self-awareness, professional self-awareness, self-programming on success, I-concept, positive thinking, imagination, student personality, training future professionals, self-development, self-study of the students, mental self-improvement, potential of the students, mechanisms of self-regulation, learning motivation, motivational structure, achievement motivation, successful professional career
Бібліографічний опис
Romanovskyi O. G. Pedagogy of success = Педагогіка успіху : textbook / O. G. Romanovskyi, V. Ye. Mykhailychenko, L. M. Gren. – Kharkiv : NTU "KhPI" Pidruchnyk, 2014. – 268 p.