Досвід впровадження принципів сталого розвитку в підготування фахівців з вищою освітою
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Представлено результати впровадження концепції сталого розвитку в програми підготування фахівців у НТУУ «КПІ». Проаналізовано місце майбутнього фахівця в ухвалюванні рішень щодо економо-еколого-соціальної сталості. Представлено варіанти начальних дисциплін для підготування фахівців та показано їхню загальну структуру.
The results of the sustainable development principles introduction in the training of specialists in NTUU «KPI» are presented. The place of the future specialist in decision-making on economic, ecological and social sustainability is analyzed. Variants of academic discipline for training and their overall structure are shown.
The results of the sustainable development principles introduction in the training of specialists in NTUU «KPI» are presented. The place of the future specialist in decision-making on economic, ecological and social sustainability is analyzed. Variants of academic discipline for training and their overall structure are shown.
Опис
Ключові слова
викладання, навчальна дисципліна, соціальні процеси, дослідження, sustainable development, education, teaching, academic discipline
Бібліографічний опис
Досвід впровадження принципів сталого розвитку в підготування фахівців з вищою освітою / Г. О. Cтатюха [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 58. – С. 122-128.