Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБиков, Валерій Юхимовичuk
dc.date.accessioned2013-08-05T11:38:48Z-
dc.date.available2013-08-05T11:38:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБиков В. Ю. Хмарна комп'ютерно-технологічна платформа відкритої освіти та відповідний розвиток організаційно-технологічної будови ІТ-підрозділів навчальних закладів / В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 1. – С. 81-98.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1606-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано питання інформатизації суспільства, принциповим компонентом якої є використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у галузі науки й освіти. Також розглянуто головні аспекти сучасного етапу інформатизації суспільства й освіти. Проаналізовано механізм аутсорсинга, як необхідного складника функціонування і розвитку ІКТ-систем ООС. Розглянуто функції ІКТ-підрозділів, що підтримують і розвивають ІКТ-системи на базі адаптивних ІКМ. Визначено, що застосування ITIL-підходу робить акцент на необхідності неперервних змін та удосконалення якості надання ІКТ-сервісів, як з точки зору організації, так і з точки зору користувачаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectосвітні організаційні структуриuk
dc.subjectінформатизація системи освітиuk
dc.subjectаутсорсингuk
dc.subjectхмарні технологіїuk
dc.titleХмарна комп'ютерно-технологічна платформа відкритої освіти та відповідний розвиток організаційно-технологічної будови ІТ-підрозділів навчальних закладівuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2013_1_Bikov_Khmarna.pdf367,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.