Гендерные стереотипы в рекламе
Вантажиться...
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
Опис
Ключові слова
потребители, рекламные образы, мужчины, женщины, общественное мнение, товары
Бібліографічний опис
Новикова Ю. Гендерные стереотипы в рекламе / Ю. Новикова, А. Редкозубова // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : тези доп. Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., 7-8 квітня 2015 р., м. Харків : у 3 ч. Ч. 2 / редкол. Л. Л. Товажнянський [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 104-106.