Сучасні підходи до визначення поняття «конкурентна перевага»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємства, споживачі, конкурентоспроможність, продукція, маркетинг, пропозиції

Бібліографічний опис

Помогайбо М. І. Сучасні підходи до визначення поняття «конкурентна перевага» / М. І. Помогайбо // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : тези доп. Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., 7-8 квітня 2015 р., м. Харків : у 3 ч. Ч. 2 / редкол. Л. Л. Товажнянський [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 44-45.