Геймификация как эффективное маркетинговое средство привлечения и удержания клиентов
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
Инструмент имеет важное значение для компаний, которые стремятся занять лидирующие позиции в тех сферах, предоставление потенциальным и существующим клиентам и сотрудникам наиболее удобные способы взаимодействия с компанией, что в дальнейшем непременно приведет к росту лояльности обеих аудиторий. Внедрение геймификации в вуз необходим для тех компаний, которые не хотят стоять на месте, пытаясь сохранить и расширить долю рынка, которая есть в данный момент, и стремимся к постоянному совершенствованию бизнес, стремящийся занять лидирующие позиции на рынке.
In article step by step implementation of a gamification as tool for involvement of potential clients is considered, developments and enhancements of back coupling and increase of loyalty to the company by means of which it is possible to be punched through a never-ending information flow and completely to involve employees and clients in business. The tool is important for the companies which aim to take the leading positions in the spheres, providing to the potential and existing clients and employees the most convenient methods of interaction with the company that further by all means will lead to growth of loyalty of both audiences.
In article step by step implementation of a gamification as tool for involvement of potential clients is considered, developments and enhancements of back coupling and increase of loyalty to the company by means of which it is possible to be punched through a never-ending information flow and completely to involve employees and clients in business. The tool is important for the companies which aim to take the leading positions in the spheres, providing to the potential and existing clients and employees the most convenient methods of interaction with the company that further by all means will lead to growth of loyalty of both audiences.
Опис
Ключові слова
бизнес, компания, игроки, пользователи, business, company, gamification, players, users
Бібліографічний опис
Казмирчук С. В. Геймификация как эффективное маркетинговое средство привлечения и удержания клиентов / С. В. Казмирчук, Н. И. Ларка, А. В. Ларка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2015. – № 26 (1135). – С. 158-161.