Філософія освіти: соціокультурний вимір

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Запорізька державна інженерна академія

Анотація

В статті пропонується аналіз міждисциплінарної області досліджень "філософія освіти", яка рефлектує стосовно освітньої системи в її співвідношенні з культурною парадигмою. Підкреслюється важливість гуманітаризації освітнього процесу в ХХІ ст., а також потреба національно визначеної системи освіти з залученням традиційних форм навчання і виховання.
In the paper the analysis of the new interdisciplinary research field of "Philosophy of Education" is considered. "Philosophy of Education" explore the educational system in its correlation with a cultural paradigm. Importance humanitarization of educational process is underlined in ХХІ century and similarly necessity of the national system of education with the use of traditional forms of teaching and education.

Опис

Ключові слова

освіта, соціокультурний простір, гуманітаризація, національна система освіти, education, socio-cultural space, humanism, humanitarization, national system of education

Бібліографічний опис

Міщенко М. М. Філософія освіти: соціокультурний вимір / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії = Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. – Запоріжжя : ЗДІА, 2015. – № 60. – С. 278-286.