Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16532
Title: Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
Other Titles: Current approaches to manage the positioning of innovative products
Authors: Гаєвська, Я. К.
Друца, К. М.
Поврозіна, Л. В.
Keywords: інноваційний продукт; маркетинг; інновація; позиціонування; ринкова діяльність; конкурентоспроможність; product innovation; marketing innovation; positioning; market activity; competitiveness
Issue Date: 2015
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гаєвська Я. К. Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 91-95.
Abstract: У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16532
Appears in Collections:Вісник № 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2015_28_Gayevska_Suchasni.pdf288,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.