Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено
основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних
інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені
сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.
Опис
Бібліографічний опис
Гаєвська Я. К. Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 91-95.