Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16610
Назва: Построение обучающих систем с элементами адаптации к индивидуальности учащегося
Автори: Серков, Александр Анатольевич
Ковалев, Виктор Иванович
Фоменко, Андрей Анатольевич
Ключові слова: процесс учебный; информация; доступность; связь обратная
Дата публікації: 2004
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Серков А. А. Построение обучающих систем с элементами адаптации к индивидуальности учащегося / А. А. Серков, В. И. Ковалев, А. А. Фоменко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Информатика и моделирование. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2004. – № 34. – С. 165-168.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются принципы построения адаптивных обучающих систем. Одним из способов управления деятельностью ученика в процессе усвоения знаний будет варьирования уровня доступности учебного текста. В виде объекта управления выступает ученик; управляющим процессом - усвоение знаний этим учеником.
The article considers the principles of building of adaptative tutorial systems. One of the methods for controlling a learner’s activity in the process of knowledge comprehension consists in variation in level of educational text accessibility. Here a pupil is considered a control object and controlling process is a process comprehension by a pupil.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16610
Розташовується у зібраннях:Вісник № 34
Кафедра "Системи інформації"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2004_34_Serkov_Postroenie.pdf430,13 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.