Теоретико-методологічний аналіз стилю педагогічної діяльності
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Article is devoted to the literary review of a problem of style of pedagogica lactivity. In a modern psychological and pedagogical science the rich actual material about style features of activity of teachers is saved up. With reference to various spheres of professional activity the structure of style of pedagogical activity, its determinants, and also mechanisms of indemnification are investigated .How ever methodological problems of development of style of pedagogical activity remain also are actual, as well as during the previous period.
Опис
Ключові слова
діяльність викладача, особистість викладача, педагогічна акмеологія, професіоналізм викладача, стиль викладачів
Бібліографічний опис
Богдан Ж. Б. Теоретико-методологічний аналіз стилю педагогічної діяльності / Ж. Б. Богдан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. - № 1. - С. 62-67.