Моделирование тягового электропривода дизель-поезда с учетом сцепления колесных пар с рельсами
Вантажиться...
Дата
2006
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
Розглянуто питання, які пов’язані із створенням математичної моделі електромеханічної системи дизель-поїзда зі тяговим асинхронним електроприводом із врахуванням пружних зв’язків у його елементах та взаємодії колісних пар із рельсами. Запропоновано математичну модель реалізації сили щеплення колісних пар при втраті та відновленні щеплення.
The article considers the creation the electromechanical system mathematic model diesel engine within asynchronous drive motor with taking into account elastic connections and interaction between both wheel pairs and metal. Authors propose realization of wheel pairs cohesion mathematic model when wheels loss and restore cohesion.
The article considers the creation the electromechanical system mathematic model diesel engine within asynchronous drive motor with taking into account elastic connections and interaction between both wheel pairs and metal. Authors propose realization of wheel pairs cohesion mathematic model when wheels loss and restore cohesion.
Опис
Ключові слова
тяговый асинхронный двигатель, автоматическое управление электропередачи, разгон дизель-поезда, моделирование момента инерции, противобуксовочная защита локомотивов
Бібліографічний опис
Заполовский Н. И. Моделирование тягового электропривода дизель-поезда с учетом сцепления колесных пар с рельсами / Н. И. Заполовский, С. И. Червонный, Р. М. Грыб // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Информатика и моделирование. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2006. – № 23. – С. 61-66.