Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17641
Title: Дидактичні засади освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх інженерів в умовах НТУ "ХПІ"
Other Titles: Didactic bases of educational technologies in vocational training of future engineers in the conditions of NTU "HPI"
Authors: Гура, Тетяна Віталіївна
Keywords: вища технічна освіта; гуманітарно-технічна еліта; педагогічна антропологія; сучасні педагогічні технології; інженерна освіта; НТУ "ХПІ"; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"; навчальні курси; anthropology; humanization; engineer; pedagogical technology
Issue Date: 2013
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Гура Т. В. Дидактичні засади освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх інженерів в умовах НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 29 (82). – С. 500-505.
Abstract: Статтю присвячено питанням педагогічної антропології. Особливу увагу приділено розвитку сучасних інноваційних технологій в освіті. Відзначено впровадження у Національному технічному університеті "Харьківський політехнічний інститут" сучасних педагогічних технологій при підготовці майбутніх інженерів.
Article is devoted to questions of pedagogical anthropology. The author pays special attention to development of modern innovative technologies in education. Introduction at National technical university "Kharkov polytechnical institute" of modern pedagogical technologies is noted by preparation of future engineers.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17641
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_Hura_Formuvannia_upravlinskoi.pdf321,16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.