Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17645
Title: Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин
Other Titles: Upgrading of services of the enterprise of a porterhouse facilities
Authors: Науменко, Марія Олексіївна
Гура, Тетяна Віталіївна
Ковширко, В. С.
Keywords: підприємства ресторанного господарства; якість послуги; якість обслуговування; управління якістю; конкурентоспроможність; система якості послуг; quality of service; enterprise of a porterhouse facilities; competitiveness; quality management
Issue Date: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Науменко М. О. Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин / М. О. Науменко, Т. В. Гура, В. С. Ковширко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – Вип. 42. – С. 319-322.
Abstract: В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.
In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17645
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_Naumenko_Pidvyshchennia_yakosti.pdf507,15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.