Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська державна академія залізничного транспорту
Анотація
В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.
In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered.
In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered.
Опис
Ключові слова
підприємства ресторанного господарства, якість послуги, якість обслуговування, управління якістю, конкурентоспроможність, система якості послуг, quality of service, enterprise of a porterhouse facilities, competitiveness, quality management
Бібліографічний опис
Науменко М. О. Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин / М. О. Науменко, Т. В. Гура, В. С. Ковширко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – Вип. 42. – С. 319-322.