Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська державна академія залізничного транспорту

Анотація

В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.
In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered.

Опис

Ключові слова

підприємства ресторанного господарства, якість послуги, якість обслуговування, управління якістю, конкурентоспроможність, система якості послуг, quality of service, enterprise of a porterhouse facilities, competitiveness, quality management

Бібліографічний опис

Науменко М. О. Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин / М. О. Науменко, Т. В. Гура, В. С. Ковширко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – Вип. 42. – С. 319-322.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced