Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17698
Title: Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки
Other Titles: Development of scientific and technical bases for providing of performance characteristics of highly reliable forced engines and military technique
Authors: Ткачук, Микола Анатолійович
Кравченко, Сергій Олександрович
Литвин, Б. Я.
Посвятенко, Е. К.
Шейко, О. І.
Д'яченко, С. С.
Шеремет, В. М.
Гончаров, В. Г.
Keywords: навантаження циклічне; техніка бронетанкова; зносостійкість; зміцнення поверхні; зміцнення дискретне; підсилення конструктивне
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки / М. А. Ткачук [та ін.] // Механіка та машинобудування. – 2012. – № 2. – С. 184-193.
Abstract: Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.
For providing of high loading capacity, low friction coefficient and increased wear-proofness it is offered application of discrete strengthening technology of machine’s responsible details. On the example of crankshafts of diesel locomotives engines, and also other machine-building constructions, optimal parameters of technological process are determined. It is established, that at the discrete strengthening there is a redistribution of contact pressure in detail’s coupling that is caused by surface microprofile change. Effects of friction and wear reduction and also maintenance of strength of treated details are experimentally confirmed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17698
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"
Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"
Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MM_2012_2_Tkachuk_Rozvytok.pdf1,68 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.