Педагогічні умови формування у студентів вищих технічних навчальних закладів спрямованості на успішну професійну діяльність

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

кандидат педагогічних наук

item.page.thesis.degree.level

кандидатська дисертація

item.page.thesis.degree.discipline

13.00.04 – теорія і методика професійної освіти

item.page.thesis.degree.department

Спеціалізована вчена рада Д 64.053.04

item.page.thesis.degree.grantor

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

item.page.thesis.degree.advisor

Романовський Олександр Георгійович

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти - Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2010. Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування у студентів вищих технічних навчальних закладів спрямованості на успішну професійну діяльність. У дисертації розкрито суть і структурні складові спрямованості студентів на успішну професійну діяльність. Науково обґрунтовано педагогічні умови формування у студентів вищих технічних навчальних закладів спрямованості на успішну професійну діяльність (забезпечення позитивної мотивації професійної підготовки; широке запровадження елементів контекстного навчання, спрямованого на оволодіння знаннями, вироблення професійних умінь, набуття професійного досвіду та професійно-особистісних якостей як основи успішної трансформації навчальної діяльності студентів у професійну діяльність спеціаліста; залучення студентів до професійного самовиховання, спрямованого на самореалізацію особистості майбутнього спеціаліста). У процесі проведення експериментальної роботи доведено, що реалізація визначених умов у процес професійної підготовки майбутніх інженерів сприяє значному підвищенню рівня сформованості їхньої спрямованості на успішну професійну діяльність.
The dissertation on obtaining of scientific degree of candidate of pedagogical science over the speciality 13.00.04 – theory and methods of professional education – Kharkiv national pedagogical university named after G. S. Skovoroda. – Kharkiv, 2010. The dissertation is an experimentally – theoretical research of the problem concerning the formation of direction on successful professional activity of higher educational technical establishments’ students. The essence and structural compounds of students’ direction on successful professional activity are shown in the dissertation. The pedagogical conditions of the formation direction on successful professional activity of higher educational technical establishments’ students (supplying of positive motivation in professional training; intensive adoption of elements of context education aimed at acquirement of knowledge, preparation of professional skills, obtaining of professional experience and personality – professional qualities as the basis of successful transformation of students educational activity into professional work of a specialist; students involvement in professional self – education aimed at self – actualization of future specialists). The experimental work has proved that the realization of the conditions stated above in professional preparations of future engineers help to increase considerably the level of formation of their direction on successful professional activity.

Опис

Ключові слова

вищий технічний навчальний заклад, вища технічна освіта, педагогіка вищої школи, професійна діяльність, спрямованість на діяльність, успішність, педагогічні умови, мотивація, контекстне навчання, самовиховання, автореферат дисертації, professional activity, direction, success, pedagogical conditions, motivation, context education, self-education, students, higher educational technical establishments

Бібліографічний опис

Грень Л. М. Педагогічні умови формування у студентів вищих технічних навчальних закладів спрямованості на успішну професійну діяльність : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 [Електронний ресурс] / Лариса Миколаївна Грень ; [наук. керівник Романовський О. Г.] ; Харківський нац. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2010. – 21 с. – Бібліогр. : с. 16-18. – укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced